Redemption palette essential mattes 2 - Makeup Revolution London

17:00:00

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją paletki Essential mattes 2 i dwoma przykładowymi makijażami, które wykonałam przy pomocy właśnie tej paletki.


      Paletkę zakupiłam w drogerii internetowej jakieś 2 tygodnie temu. Skusiłam się, dlatego że była w promocyjnej cenie 13,99 zł (choć w normalnej cenie też nie jest droga, bo kosztuje około 20 zł). Paletka zawiera 12 matowych cieni, gdzie przeważają brązy beże i zgaszony brudne fiolety/róż.
Widząc taką cenę nie można za wiele od takiej paletki oczekiwać.
Cienie się pylą, a ciemne dodatkowo osypują przy aplikowaniu. Jednak osypywaniu da się zaradzić, a pylenie cóż czasem wysoko półkowe palety też się pylą. Natomiast co do pigmentacji, to jak dla mnie, jest średnia. Przekonałam się o tym najbardziej kiedy robiłam słocze.
Ja nakładam ją na cielistą bazę co podbija kolory, oraz przedłuża ich trwałość.
 Uważam, że będzie idealna dla kogoś kto zaczyna dopiero przygodę z makijażem i nie chce się zrazić na samym początku.


      To tyle jeśli chodzi o recenzję, którą dość krótko użytkuję. Teraz przejdźmy do makijaży.
Pierwszym z nich będzie ciemniejszy, który wykorzystuje na wieczorowe wyjścia. Drugi natomiast będzie jaśniejszy i ten wykonuje najczęściej zmieniając tylko delikatnie kolory. Można powiedzieć, że to mój codzienny makijaż oka.


        A zatem przejdźmy teraz co dzieła.
Na twarzy nakładam podkład korektor, oraz puder. Pierwszym krokiem będzie nałożenie w wewnętrzny kącik oraz pod łuk brwiowy cienia, który jest pierwszym z lewej (na zdj. nr.1)









Następnie nakładam nr.5 z załamanie powieki.









Na koniec w zewnętrzny kącik ląduje cień nr.8, gdzie najwięcej pigmentacji chce zachować w kąciku, natomiast tym co zostanie mi na pędzelku sunę delikatnie na środek powieki łącząc brąz z beżem, który był nałożony na początku.

Na dolną powiekę nakładam cień o numerze 5, a w zewnętrzy kącik dolnej powieki nakładam cień z numerem 8


Opcjonalnym krokiem tutaj jest nałożenie na linie rzęs czarnej kredki, lub eyelinera, natomiast na linie wodną cielistej kredki. Na koniec tuszujemy rzęsy górne, oraz dolne i makijaż oka w wersji 'wieczorowej' gotowy.


Tak jak w pierwszym przypadku mam na twarzy podkład korektor i puder. Tutaj znowu sięgam po cień numer 1, ale nakładam go na całą powiekę.






Następnie nakładam cień nr 7 w załamanie.
Kredką rysuję cienką linie przy rzęsach i tak jak wcześniej opcjonalnie nakładam cielistą kredkę na linię wodną. Na koniec tuszę rzęsy. Gotowe! Stosując wszystkie kroki (łącznie z nałożeniem cielistej kredki) sprawicie, że Wasze oczy optycznie będą wyglądały na większe.





Mam ogromną nadzieję, że wpis przypadł Wam do gustu i w komentarzach podzielicie się swoimi opiniami na temat palety, oraz makijażów.

You Might Also Like

1 komentarze

Popularne Posty

Flickr Images