Planner - listopad

14:23:00

                Jeśli jesteś osobą lubiącą planować sobie dzień, albo też masz dużo rzeczy do zrobienia, a boisz się, że możesz coś zapomnieć, to ten post jest dla Ciebie.
      Osobiście jeszcze parę lat temu nie pomyślałabym, że coś takiego jak planner będzie mi do czegokolwiek potrzebny. Jednak teraz widzę jak dużo mi on daje. Jestem dzięki niemu bardziej zorganizowana i nie zapominam o ważnych sprawach. Wystarczy, że na niego spojrzę i już mogę układać plan działania.
  Na początku korzystałam z tych dostępnych w internecie, jednak w każdym było coś z czego, albo nie korzystałam, albo nie było mi do niczego potrzebne. Dlatego też, stworzyłam własną wersję. Długo nad nią pracowałam i cały czas coś zmieniałam, jednak wydaje mi się, że w końcu znalazłam to czego szukałam. 
  Obecnie posiadam dwie wersje i korzystam z nich naprzemiennie, w zależności od tego jak dużo rzeczy mam akurat do zrobienia. 

Wersja pierwsza posiada tabelę z dniami tygodnia (specjalnie jest tam dużo miejsca, żeby można było wpisać datę np. czwartek 15.11.2016r.). Wszystko zależy od tego jak dużo rzeczy macie do zrobienia danego dnia. Sama nie zawsze wpisuję tam datę (np. pod poniedziałkiem) i wtedy cała kolumna należy do wszystkich poniedziałków w miesiącu. Ten zabieg powoduje, że cały miesiąc jestem w stanie zmieścić na jednej karce. Ta wersja posiada również ramkę z nagłówkiem "ważne", a to dlatego, żeby można było łatwiej zapamiętać te najważniejsze zadania do załatwienia.




Wersja druga posiada trzy główne kolumny, gdzie zapisuje co mam do zrobienia, natomiast te wąskie służą mi do odhaczania. Było mi to potrzebne, ponieważ czasami się gubiłam co w końcu zrobiłam, a czego jeszcze nie. Tutaj już nie ma podziału na dni tygodniu, stwierdziłam że przecież nie zawsze mamy coś do zrobienia danego dnia, albo ta rzecz nie jest na tyle ważna, żeby to zapisać. Tutaj po prostu zapisuje wszystkie zadania jedne pod drugimi dopisując do nich datę, a w szczególnych wypadkach znak umowny w wybranym kolorze. Dodatkiem tutaj jest kalendarz, gdzie zaznaczam te najważniejsze dni, a skreślam te minione.




Dodatkowo co miesiąc zmieniam szatę graficzną, dodaję coś co akurat kojarzy mi się z danym miesiącem. Więc jeśli będziecie chcieli to co miesiąc mogę wrzucać aktualizację.

               Dziękuję, że poświęciliście czas na czytanie i mam nadzieję, że mój planner usprawni Waszą codzienną organizację, jak mnie.
Jeżeli macie jakieś sugestię, to zapraszam do komentowania.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jestem osobą lubiącą planować sobie dzień (niestety jeszcze nie do końca w tym temacie obeznaną). Obie wersje są super, gdybym dopiero co nie skończyła własnej wersji (i miała też kolorową drukarkę, bo jednak obecny miesięczny plan ciągle wymaga poprawek) to na pewno bym skorzystała, jest zdecydowanie piękniejszy od tych moich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to co piszesz jest przesadą, że jest piękniejszy ;) ja znam Twoje możliwości.
      Na początku próbowałam zaplanować sobie cały dzień, jednak to nie jest dobry kierunek. Warto zawsze zostawić trochę czasu na zwykły bieg wydarzeń ;) Może to też będzie klucz dla Ciebie. :)

      Usuń

Popularne Posty

Flickr Images