Znalezione i polecane - LISTOPAD

17:00:00

Mamy już grudzień, a to oznacza, że muszę podzielić się z Wami tym jakie rzeczy i osoby zainspirowały mnie w listopadzie, oraz co najbardziej przypadło mi do gustu.

Zacznijmy może od YouTube. Otóż na tym portalu przez przypadek znalazłam Kaję, która prowadzi kanał Globstory. Kanał jest lifestylowy i głównie przedstawiane są tam vlogi z podróży, jednak Kaja opowiada to w taki sposób, że kiedy obejrzałam jeden miałam ochotę zobaczyć wszystkie jakie do tej pory umieściła na kanale. Poniżej umieszczam kilka swoich propozycji może i Wy ją polubicie, jak ja.




Ostatnim kanałem, który chce Wam dzisiaj polecić jest KicksterTV. Już słyszę Wasze myśli 'Coo kobieta, a ogląda samochody? I tak się nie zna.' Tak to wszystko prawda, nie znam się tak jak znają się na tym panowie i pewnie tak pozostanie. Jednak sposób w jaki Sebastian opowiada o tych samochodach powoduje, że tak jak we wcześniejszym przypadku tak i tutaj nie mogłam zakończyć oglądania na jednym odcinku. Filmy, które publikuje Sebastian kierowane są raczej do osób pełnoletnich.


W listopadzie udało mi się iść dwa razy do kina. 
Byłam na Doctor Strange i Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.
Muszę przyznać, że oba filmy bardzo mi się podobały Marvel i WarnerBros dały radę.
W jednym jak i w drugim można było znaleźć wątki komiczne, które moim zdaniem nadały lekkości całemu filmowi. Co do Fantastycznych zwierząt to musiałam na to iść jako fanka HP i muszę przyznać, że pod żadnym względem się nie zawiodłam. Jeżeli jeszcze nie widzieliście to gorąco polecam jeden i drugi film. 





Na koniec została jeszcze książka, którą udało mi się przeczytać, czyli 'Harry Potter i przeklęte dziecko'. Jak wspominałam wcześniej jestem ogromną fanką HP, dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tej propozycji. Wydaje mi się, że książka najbardziej spodoba się osobom, które wcześniej przeczytały wszystkie części historii o Harrym.



Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał i do następnego! 

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne Posty

Flickr Images